25 sept 2011

PANTALONS "MADE" LaPantigana

M’ha agradat tant el blog made i els seus pantalons que no me n’he pogut estar i fa una estona m’hi he posat. No és el pantaló folrat per dintre (que serà el proper), sinó un de senzill.
He agafat uns pantalons de la meva parella, que ja no li caben...
...he passat els patrons i els he tallat... 
... he començat a cosir, primer unint les parts de davant i les de darrera...
... i després tancant les cames... 
... només em falta comprar goma elàstica gruixuda (que només en tinc de la prima) i acabar-li la cintura i agafar-li els baixos.

Per cert, em vaig comprar al Lidl una màquina de cosir tipus overlock ja fa uns mesos, i encara no m’havia atrevit a fer-la servir. Avui era el dia! Talla la roba i fa la costura de 4 fils... una maravella! 
Els que no és tan meravellós és aconseguir posar-la a punt. Mireu el per què...
... aquí barallant-me amb les instruccions...

... i amb la màquina... 
... lo petita que és i la feina que m’ha donat! 
Sort que després cosir amb ella facilita molt la feina, ja que talla, fa la costura i remata la roba. 

7 comentarios:

  1. estàs imparable! ja t'has posat amb els pantalons? A mi m'encanten els de folre, ja m'explicaràs qun els facis!

    ResponderEliminar
  2. Aquests els he fet sense folre perquè la tela és força gruixuda i agradable al tacte, però potser demà faré uns dels altres ;)

    ResponderEliminar
  3. ahhhhhh
    hace un monton que yo quiero comprar esa overlock que ofrecen en el lidl, pero como no vivo cerca de ninguno no sé cuando está en oferta...
    El tutorial del dulce de alcayota lo voy a poner pronto, es que estoy un poco terminando uans cosas del nuevo bebé.
    Y ese niño está muy limpio para estar comiendo esa sandía! así no es la vida real, jejeje

    ResponderEliminar
  4. Són molt xulos, no aturau! aquesta pana gruixada m'encanta, i la idea de reciclar el material també :D

    ResponderEliminar
  5. seguiré muy de cerca tus avances con la máquina ésta! a mí también me gusta pero tengo oído que es un poco fastidiosa de usar!

    ResponderEliminar
  6. Menduca, las ofertas del Lidl las puedes consultar en su página web www.lidl.es, incluso te puedes suscribir para que te las envíen por mail. La acabo de consultar, y la overlock sale este sábado a 129€ (la que yo tengo).
    Dawn, de fet no és pana, és una mena de "paño" amb unes ratlletes.
    Yolanda, no és dificil de usar, lo que es algo complicado es el enhebrado. Bueno, me costó la primera vez, que debía estar algo "espesa", pero ayer, que la necesitaba, lo conseguí.

    ResponderEliminar
  7. Menduca, deberías haber visto al peque cuando acabó con la sandía... creo que ya en la foto se aprecia un churrete por el brazo :D

    ResponderEliminar

No seas tímidx, deja un comentario si te apetece ;-)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...